September 29, 2005

NULL logikk


Jeg, Agnetha Fevang, er LIVREDD for mørket...Lyset på: Alt er greit. Lyset av: Ulver, farlige menn og spøkelser viser seg foran øynene mine som på film. Djeeeezzz.... Skrur lyset på igjen og hjerterytmen synker med mange dunk...lyset av igjen og jeg blir dritredd. Null logikk. Zero.

Utrolig rart fenomen. Jeg kan ikke forklare det, uansett hvor mye jeg prøver...det er uansett noe av det jeg liker minst med min egen psyke. Det rare er at jeg helst ikke vil gå med lommelykt, for da begrenses synsvidden min på en måte. Rart det der. Send meg ut i skogen på natta, og forvent meg tilbake som total nutcase.

Nå skal jeg gå og legge meg i et mørkt rom, uten lys. DET er uansett noe annet. Jeg har også en greie med at jeg ser ansikter i mørke vinduer. Utrolig nifst!!!

It's idnight, and the oon is up...
God helg!

4 comments:

marianne said...

Jhaaa... guten tag! Herlighet, han her va gla i å ta bilde ta sej sjøl!:)

Anonymous said...

Heyhey!! Sjekk linken til ChrisWoznitza Agnetha! Et potensielt mannsemne?? :P haha! Han var en flott kar!
Nå er det skole om 45 minutter... Ikke helt etter min pipe, altfor tidlig :S men, men.. Nå er det helg, og jeg krutter til Tbg etterpå.

Ha en fin tur på fjellet!

Agnetha said...

Haha, Glenn, jeg tror ikke det var heeelt min type:) Neste gang får dere være med på hytta åsså!

Anonymous said...

Vel, du kan få bli med meg på jobben. Kanskje det vil kurere?