September 20, 2005

Robbie the hunk



Ja. Det startet med at jeg så musikkvideoen "Pray" med Take That på pc'en, og endte med en større fascinasjon av Robbie Williams. Han er en fyr jeg alltid har syns om for all del, men aldri har tenkt mye på. Ikke har jeg registrert at han i grunn er dritkjekk!! Riktignok ikke i den ovennenvnte musikkvideoen, da..den måtte jeg bare le av. Skikkelig bra sveis på gutta der. For ikke å snakke om ekstrem dansing og veiving med brystvorter. Jada. Har du "Never Forget" med Take That innen rekkevidde nå, så syns jeg du skal høre på den sangen,det er en låt det virkelig svinger av!! Ja, jeg er dønn serriøs (sitat Gunnar). Dessuten passer det som bakgrunnsmusikk til dette innlegget..

Her har du noen kjappe fakta om kjekkasen:
Fullt navn er Robert Peter Maximillian Williams. Det Maximillian- navnet har han bare tatt fordi han syntes det hørtes bra ut, det er egentlig ikke hans mellomnavn. Litt sånn som Espen Thoresens siste etternavn... Bursdagen hans er 13. februar, og han ble født i 1974. Han er 1.85 på strømpelesten og elsker UNO, fotball og Backgammon. Har du hørt! Han har en søster som heter Sally og har en uvane flere kan kjenne seg igjen i..let opp adressen og send en flaske go' negl nedover - han biter negler som en gal!

Åsså har han har laget noe sånt som åtte album, det er jaggu ikke verst bare det kjære Robbie!

Dagens kjappe fakta om meg må være at jeg er veldig på bedringens vei fra mage-lumskheter, at jeg har en heftig jobb-helg foran meg og at jeg ellers FORTSATT venter på den "smågodt-potetgull-patenten"..snart tar jeg patent på det selv. Vil du vite hva jeg har tenkt, så ta kontakt. Vil du legge meg inn på psykiatrisk fordi jeg elsker potetgull (se kommentar gårsdagens innlegg) og ikke en gang tør si hvem du er, forklar meg i det minste hva pottis og psykiatri har med hverandre å gjøre- hipp heisann og god kveld!

1 comment:

Agnetha said...

Hihi!! :) ja, ikke sant.. et øyeblikk - jeg må ta en telefon til patentkontoret!