September 4, 2005

September?

Måtte hente litt av flyttelasset fra før sommeren og rydde opp...kjedelig jobb, men jeg fant noe jeg hadde letet etter! Noen bh'er lå i boksen merket cd'er..that figures..


Båttur med mamma og pappa i den nye båten, som jeg ikke har vært på tur med før. Siden jeg ikke har begynt på skolen i høst, og fortsatt er i Tønsberg, så er det liksom sommer enda for meg. Det er fortsatt sol og varmt, så det hjelper jo på sommerferiefølelsen, men det er også en helt ny greie for meg. Ikke skole? Ikke lesing og gruppearbeid utover søndags ettermiddag?? Ånei... da er det vel sommerferie da?

Uansett, så har jeg hatt en fin helg, og så heldig å ha Hanna hjemme denne helgen også! Til helgen vet jeg ikke hva som skjer, vi får se..men jeg kommer til Oslo helgen etter der igjen og kanskje den etter der også! Bilder fra søndagstur med Ibiza-gliset legges ved.

1 comment:

marianne said...

va det ditt Ibiza-glis du hadde lagt ved? må i so tilfelle seie at ej he sett dei større...:p