November 24, 2005

Uhelbredelig livsnyter

Jeg har fått et syndrom. Et alvorlig syndrom. Jeg håper virkelig det er noe som går over av seg selv. For det er litt slitsomt å ha dette syndromet. Det heter "nei, nå skal jeg jammen meg kose meg- syndromet". Det begynte en gang tidlig i oktober og er fortsatt ikke gått over. Hele tida skal jeg kose meg, og litt for ofte innebærer denne kosinga spising. Nå den siste uka har jeg kost meg med en hel kurv med druer (på en kveld, men jeg blei heldigvis ikke dårlig), valnøtter, riskaker, litt pottis, men bare litt og av den "sunne typen" (se innlegg om pottis) , pepperkaker... after eight... ja... jeg kan ramsopp. Nei.. har ikke spist ramsopp. (FOR en ukeslutt humor dere.)

Idag kræsja jeg og sykkelen min med en bil. Det vil si. Jeg bumpa med en bil. Inn i en bil. Som plutselig svingte inn foran meg og skulle parkere.. Det var rimelig megaflaut og ugreit. Klissvåt og rød i ansiktet stod jeg der og kikka på han som kom ut av bilen og spurte "kræsja du nå?". "Mhm...er så trøtt i dag atte!" (FLAUT... bare sykl avgårde og se deg ikke tilbake, og slutt å si atte!)

Jeg har innsett at jeg er en fare for trafikken. Dagbladets teoriprøve fikk rett. "Du er en fare for trafikken og har ingenting der å gjøre". Synes da det var VEL strengt. Skal lage meg en refleksdress av bobleplast, MED refleksmønster.

Men dere, idag er det jo torsdag...!?
Hva sier dere til littegranne potetgull idag..?
Jeg har hatt en tøff dag på jobb! Dame med dårlig arbeidsmoral så på at jeg jobba..klikka sånn passelig bare...

Ikke det?
Neivel.

No comments: