November 13, 2008

Jada, så neida..

Her sitter jeg med mine rødlakkerte negler (for første gang i mitt liv) og føler meg veldig viktig på min nye pc. De røde neglene gir meg en blanda følelse, litt 40-åring og litt 90-tallet "Pretty Woman". Men, mannen i huset synes det var riktig så flott, så jeg gir det en sjangs:) I morgen er det fredag - det kan vi li-ii-ge som de sier i Danmark. København var fantastisk dere (nå høres jeg ut som Jan Thomas)!!!

På tirsdag var jeg på kurs. Alene. 9-15. Hundre andre kursdeltakere som alle kjente en eller flere i salen. Dette viste seg å være et kurs av den mer praktiske typen....

Jeg tror vi maks satt på stolen 45 min til sammen i løpet av hele dagen. Resten av dagen gjorde vi aktiviteter som innebar nærkontakt, holding av hender - og HOLD DEG FAST: "sokkeprating". Sistnevnte aktivitet gikk ut på at to og to gikk sammen (les: jeg og en vilt fremmed) og dro genseren over hånda slik at det liksom ble en hånddukke. Instruksjonen fra kursleder var som følger:

"Den ene skal være Soklus og den andre skal være Sokline. Soklus skal fortelle Sokline om hvordan det ser ut på en brannstasjon, for Sokline har nemlig aaa-aa-aldri vært på en brannstasjon..NEhei! "

Okeeii, tenker jeg og snur meg til nærmeste nabo.. rødmende..he he. Er du Soklus eller!? Og sånn sitter vi og prater shit i det som virker som en evighet før kursleder sier at nå skal vi bytte roller.. Jeeeez....

Jeg fikk masse ut av kurset og synes ikke det var like flaut etter lunsj, men det er ikke en like god historie..


Sååå. Nettopp smugtittet på traileren til Love Actually på YouTube...Ahhhh sier jeg bare.

Og...DER! Var tiden ute, og bloggen får seile sin sjø igjen. Eller var det reke på ei fjøl det het!?

Jeg får spørre Soklus når jeg møter'n.

No comments: