June 29, 2009

tøff - tøff - tøff

Nå har jeg ankommet Fevang Residens på costa del sol (tønsberg). Det er ingenting å klage på her skal jeg fortelle. Vi har usikt mot sjøen og 5 minutter til sjøen. Jeg testet vannet i dag, og ble overrasket over den høye temperaturen. Siden jeg ikke er en vann-skryter av typen: "vannet er jo dritherlig, dere!!" når det egentlig er så kaldt at invollene blir dypfryst, så kan dere stole på meg når jeg sier at det var helt skjønt å bade i dag! Jeg var på bokhandelen og kjøpte meg en bok som ser veldig fin ut, og den skal jeg lese på mine late sommerdager. Den heter "drømmehjertet" og handler om Cuba. Bøker som tar deg med til andre land er blant mine favoritter! Da kan man liksom drømme seg bort og mentalt kjenne sand mellom tærne. I år skal jeg jo til syden-syden for første gang på 7 år - det må jo bli bra. Spesielt siden vi har kostet på oss balkong! Det er forøvrig bilder fra Paleros som går til venstre her og det er dit vi skal. Misunn oss gjerne.
Excuse me.
Nå må jeg gå å sjekke om bikinien er tørr og klar for en ny runde med saltvann.
Au, au, au livet er hardt.

1 comment:

Auuud said...

ååhh!! Deilig... her blir det bryllupsreise til høsten. Får heller ta teltet fatt i sommer.. Er føttene varme? Jeg sitter å bretter kirke,- og festprogram... 190, 191, 192... jadda.