February 2, 2010

Og så var det tirsdag igjen.

Ikke det at tirsdager er noe spesielt i seg selv (bortsett fra at jeg vanligvis slutter tidlig og det er Greys Anatomy). Elling og meg selv var i Amsterdam fra fredag til i går. Jeg kom hjem litt over halv to i natt, men måtte like herlig på jobb. Sånn er det visst å være voksen har jeg hørt. Jada, men jeg er visst for sliten for å legge ut bildene fra turen - jeg lover det kommer noen snart!

Et par bloggtanker som har hopet seg opp i det siste:

1) Noen mennesker som går på treningsstudio gjør mindre nytte for seg der enn hjemme i sofaen.
Sorry, men fekting med armer i forskjellige retninger er ikke trening.
Ikke veiving rundt og rundt med beina heller - det var like før jeg knakk sammen da jeg så dette i action. Og til deg som la deg klin oppi meg i uttøyingsrommet for å massere lysken, eller var det ballene. Kan du ta en lang fart å drite i det? Det er heller ikke trening såvidt jeg vet.
2) Jeg har nettopp begynt å bli kvitt en eksem som har plaget meg i en måned, eksem er noe dritt.
3) Ekstrem oppussing ER SÅ OVERFØLSOMT, falskt og teit. Like herlig griner jeg på tross av dette hver gang jeg ser på.
4) Jeg har snart vært på en "sunnere livsstil" i en måned og jeg føler meg B-R-A!!!
Dette skriver jeg også litt for å minne meg på at jeg må fortsette:)

4 comments:

HC said...

Ekstrem opppussing bør ikke sees av slike overfølsomme jenter som Frid og Nakken, sier nå jeg. Og tør jeg nevne Brothers & Sisters? DEN er en utfordring bare å kikke med et halvt øye på ;)

Fran said...

Det kan være gøy på trening også, ja. Jeg fikk latterkrampe på svømmehallen her en morgen, da det var en svær mann som plasket og brukte forferdelig stor plass i filen han svømte i. De andre sto som forskrekkede tilskuere langs kanten og visste ikke hvor de skulle gjøre av seg. Det var god underholdning, men litt flaut å le helt alene. Det var like før jeg druknet. I tillegg til den snåle oppførselen så hadde han på seg en badehette som var altfor liten for det kjempestore hodet. Øynene ble helt klemt og pannen rynket seg. Badehetten var i tillegg fra tidlig 80-tall, i pastellfarger.

Agnetha said...

Til hc: jeg vet...og Nelson Mandela-filmen på kino nå for tiden..en ordentlig sippemaker!! Huff og huff.Håper brothers and sisters kommer snart tilbake, ellers kjøper jeg sesongen på dvd:)

Agnetha said...

Til mamma! Det der var det vel like greit at man var aleine om å oppleve, med tanke på hvilke høyder en latterkrampe hadde eskalert til om man var to...:)