February 22, 2006

dans dance danza ballo χορός

JEG VIL DANSE!
I det siste så har jeg tenkt mye på dansing. KANSKJE på grunn av rikskringastingens vektlegging av folk vrikkende i glitrende drakter i beste sendetid både på kanal 8 og 3, men også fordi jo mer jeg tenker på dans, jo mer føler jeg at det virkelig er noe for meg. At hvis jeg ikke begynner å danse igjen snart, så går jeg glipp av noe altså. Jeg tenker mye på dansing asså. Det har blitt så ille at jeg kan sitte på bussen om morgenen og lage danseprogram oppi hodet til en sang som surrer på mp3-spillern. Jeg er ikke sikker på om jeg egentlig er så innmari talentfull. Det skal være usagt, men jeg har veldig lyst til å være det. Jeg har en brennende trang til å bli det. Når dansefeber går på tvnorge, forøvrig det eneste programmet jeg følger med på på tv, sitter jeg og smiler fra startvignett til siste utstemmingståre er felt. Jeg digger med og kjenner at det klør i beina. Det er som et instinkt. Kanskje jeg ikke får gjort noe med denne dansetrangen med det første. Kanskje jeg forblir den festende rumpevrikkern på byen for evig. Men mest sannsynlig går jeg opp den røde løper allerede i høst som superstjerne med klissete hollywoodkrøller og dansesko, broadway neste! Forresten, Finn Schøll, hvis du leser dette, BLI med, jeg har merka at ditt instinkt er like sterkt om ikke evnen like stor..

No comments: