August 23, 2005

Blogg-gjesp


Dag nummer to som blogger, formen er fin, men fyttikatta så dårlig jeg har sovet i natt..Byttet dyne i går, og den jeg har nå er altfor varm, har ligget og vridd meg og kastet rundt på dyna i hele natt. Og hørt på det sinnsyke regnværet som har vært utenfor i natt. Jeg tar meg selv i å glede meg litt til høsten..ikke til regne-hele-døgnet-høst, men til kald klar luft og litt mer enn t-skjorte. Når den tid kommer er jeg vel den første til å sitte med sjegget planta i postkassa og tenke "det er det mest idiotiske du noengang har sagt".. vel.. jeg gleder meg. litt da.

I går hadde jeg min første trening siden - Gaustadtoppen og de greian' der. Syklet meg en laang tur til Eik og over til Ilebrekke og Gauterød, utrolig fin tur faktisk! Det som var så magisk var at jeg syklet i en time, og møtte noen våte asfaltflekker her og der, lokale byger helt tydelig, men regnet møtte ikke meg. Ikke før jeg stod ved døra hjemme og satte høyre fot innenfor... da traff tidenes STØRSTE skur min venstre fot. Puh, snakk om flaks!

Nå skal jeg dusje meg og levere den ene filmen som jeg hadde glemt innholdet i igår..

No comments: