August 30, 2005

Kurderskinke

Ja....den skal jeg forklare nærmere..altså! Min andre dag som kantineassisten/kokkeassistent var slitsom! Jeg har flydd beina av meg med brett og kaffe og dandert fisk og flotte baguetter i eninga. Men, jeg synes det er veldig greit å lære noe nytt. Da kan jeg si til neste daglige leder et eller annet sted at jeg kan mye rart etterhvert :)

Altså..tilbake til overskriften. Mamma og jeg har hatt litt kvalitetstid i skauen, prata om løst og fast..fått trimma løst og fast..hehe. Uansett, så er det sånn at når man har en jobb som er helt grei, men tross alt ikke superspennende, så gleder man seg over de små tingene. Nå har jeg dandert mye salami, leverpostei og roastbif..men IDAG, kjære venn, kom Gilde på døra med MASSE spennende pålegg.. Da jeg skulle fortelle mamma om dette, og at jeg håpet jeg skulle få dandere krydderskinke i morra, snudde hun seg og sa "kurderskinke??" før hun knakk sammen av latter på stien. Det, var dagens...;) jeg knakk selvsagt også sammen.. og for de som trodde jeg hadde blitt rasist rumpehater eller noe- så var det altså noe så uskyldig som krydderskinke jeg mente.

God kveld alle ihop;)

1 comment:

Anonymous said...

Kvalitetstid i skauen... he, he.