October 20, 2005

Et teknisk vidunder

Nakken min er fryktelig fryktelig stiv. Det er det første jeg tenker på om morgenen og det siste jeg tenker på om kvelden. Nesten i alle fall! Mamma spurte meg til og med da jeg stod opp og fikset meg frokost om jeg var stiv i nakken. Så det lå tydeligvis smurt tjukt uttapå. Litt usikker på hva jeg skulle gjøre med saken, og hva som var årsaken. Helt til jeg oppdaget noe på jobben. En maskin, en fantastisk maskin!!! Et TEKNISK vidunder, en revolusjon!!! Sånn jeg ser det. En massasjestol. Jeg fikk instruksjoner på innstillingene, lente meg tilbake i stolen, og la beina oppi en myk masse, en slags puff. Min kollega trykte på noen knapper og lot meg ligge der. I et kvarter var det vondt og deilig på samme tid. Du vil ikke TRO hva en slik stol er i stand til å gjøre! Jeg følte at det satt en person inni stolen og masserte meg! Ikke nok med det, samtidig ble bena mine knadd i bølgende bevegelser! DET VAR GENIALT!! Jeg er i ekstase. Gi meg en slik stol, drit i plasmatv og surroundsound... denne stolen er fremtiden.


- fordi jeg fortjener det!!

4 comments:

Anonymous said...

ÅÅååå... Agnetha, du er akkurat sånn du bør være du.. :) Hadde vært morro å treffe deg en gang igjen, eller flere ganger.
Og, æ væt d, æ har værdens skjønnaste baby! 10 poeng til deg!
Klem fra Beritshineyourlight

Agnetha said...

*ler* Ja, ikke sant jeg er sånn jeg bør være? Det har jeg også alltid tenkt! Hadde vært gøy å møtes igjen!!

Anonymous said...

Vi gutter våkner ikke opp hver morgen og tenker "Gud, så stiv nakke jeg har", men "Gud så stiv.............."

Agnetha said...

Du måtte jo bare du...