October 4, 2005

When you wish upon a star

Jeg kunne ønske mange ting. At jeg fikk være stemme i en tegnefilm en gang, det hadde vært drømmen! At jeg kunne få mitt eget stand-up-show med broren min, og at folk syns det var litt morsomt også... Kunne ønske at en av sommerrevyene i Tønsberg ringte meg fordi de trengte noen til å synge og danse, og at jeg var på toppen av ønskelista dems. En ting jeg alltid har drømt om, er å være skikkelig god til noe. Tennis, fiolin, dansing etc. At jeg aldri slutta å danse, sånn at jeg nå kunne vært dritgod! Tenk så stilig. Sånn at det er sagt, så har jeg fortsatt den skinnende ballettdrakten min i sort enda. Jeg akter ikke å kaste den før den ikke passer lengre... Innimellom prøvde jeg den, og valset rundt i huset, til Marianne og de andres store skrekk. Nå ligger den i flyttelasset. Kunne ønske jeg kledde alle hårfarger, og at det bare var å velge i vei. Det hadde selvfølgelig vært greit om ikke ettervekst var noe som ekstisterte. Noen ønsketing kan man gjøre noe med, andre ikke.

Jeg priser meg lykkelig for evnen til å kunne drømme meg bort. Spesielt på denne siden av sommeren. Jeg har alltid ønsket meg langt flott hår, og jeg lurer på om jeg skal gå inn for å greie det nå. Sannheten er at langt hår rett og slett ikke ser så bra ut på meg, men jeg mener, en frisør er vel ikke en frisør for ingenting? Jeg ser for meg at jeg må ha en lang sveis som ser litt kort ut. Sjikeli brra ike sant?

Snart bursdag jeg, og for deg som har tenkt til å gi meg noe, så vet jeg at Britney Spears auksjonerer bort enkelte eiendeler nå for tiden. Ja, jeg har sett meg ut den bh'en som er laget av diamanter, så nå er det bare for DERE å by i vei! På www.britneyspears.com kan du lete deg vei inn til linken som er til auksjonen på eBay!

Fortrefflig ønsketirsdag til deg!

6 comments:

Anonymous said...

Tar du deg en tur til Oslo helgen før 1. november eller??
Renate og mannen hennes kommer også! =) De skal på Coldplay-konsert. Kanskje vi kunne funnet på noe alle mann? Du har jo bursdag og greier liksom ;)

Agnetha said...

Jeg har ikke helt funnet ut om det er helga før eller etter bursdagen som er best for meg, men ja, jeg veit at Renate skal på konsert den helga..jeg får se, antakelig blir det sikkert den helgen, selv om jeg hadde lyst til å feire etter bursdagen, sånn at jeg kunne glede meg hele uka. Tja.. :)

marianne said...

*grøss* Deeen buksa ja. Å oæ..

Agnetha said...

Ikke buksa...drakta..du veit den med utringa rygg og front..?
:)

marianne said...

Den he ikkje ej sett. TRU mej, den he ikkje ej sett. For alt i verden, den hadde ej nok huska.He fortsatt problem med å gløyme jæzz-bukso;) Peace, love and understanding!

Agnetha said...

Nå er du fjern
...bilde med meg i drakta kommer, så skal du se at du har sett den, du har sikkert bare fortrengt det:)Og buksa bruker jeg fortsatt..hehe peace out!