November 24, 2005

Kjære Dagbok - lesestoff til helgen

Jeg har funnet dagboka mi...den som jeg har lyst til å brenne. Her tenkte jeg å gi dere noen smakebiter, men det aller verste må jeg selvsagt holde for meg selv..jeg kan ikke beskrive hvor flau jeg er over visse ting, men poenget er at det er ekstremt god underholding til folket. Here it goes:


17.10.1999 Livet mitt suger egentlig for tida. Hater alt. Jeg har så lyst til å sove i et par uker. Er lei av alt sammen og alle sammen... Håper livet snur snart.Skrev innbydelser og jobbsøknad idag. Håper det kommer noen da... :/

15.11.1999 På lørdag var jeg skikkelig på fest hos Lene. GØY! (ER det mulig....) Skrev masse meldinger til en søt gutt, men han svarte ikke før 01.15 eller noe..håper ikke jeg skremte han! (antakelig ikke ditt fjols)

25.11.1999 Livet er FOR KJIPT!

08.03.00 Skal ha svømming i morra, og engelsk foredrag, blæ, gruer meg...Lurer på om det er fest til helgen. Snart Southpark...Lurer på om jeg er forelsket. Vi har så mye å gjøre! DRITT. God natt.

09.03.00 Jeg er fattig, uhelidig og stressa, men i strålende humør!! Kunne (nesten) ikke vært bedre! Læreren sa exellent da jeg var ferdig med foredraget, gikk bra! God natt!

09.03.00 Idag gikk skolen som vanlig. Dritkjipt. Jeg dro til Marianne rundt åtte, og så dro vi til Tuva. Hadde det koselig og møtte greie mennesker. En som het Audun sa til meg rett før vi dro at han syns jeg virka ålreit. Svir i øynene. Mye røyk hos Tuva. Æsj!!!

21.05.00 Nå er det jo dødslenge siden jeg skrev! Men akkurat i dag hadde jeg faktisk lyst til å skrive...Det er sol ute klokka er ti på syv og egentlig er jeg litt sur. pappa kommer alltid og lager kvalm. I stad spurte han meg om han kunne trekke penger fra lønna mi hvis sykkelen hans blei stjelt.. Du MÅ låse sykkelen!!! Det har blitt stjålet fem sykler fra denne gården! (Da tenkte jeg; siste blei stjelt for fem ÅR siden) Klikker oppi toppen noen ganger, dah..
Veldig morsomt å være sammen med Glenn A. og Morten, de er skikkelig greie!!

25.02.01 Ikveld, her jeg sitter i senga mi, så kjenner jeg at jeg har lyst til å forandre meg litt! Bli selsikker, ta livet for det det er. More meg mer og prøve å leve livet, selv om det er lett å bli stressa. Jeg ser lyst på tilværelsen!

28.05.01 Var på date og så Mexikaneren med ____. Utrolig koselig! Vi merket begge at det var noe der lissom. Fikk melding av han i går: Hey! Tenker på deg! Skikkelig travelt denne uka, men vi treffes vel til helga? Lykke til med din eksamen! Sweet dreams my butterfly, sugar baby...:)

Juni 2005: For alle som måtte finne denne boken, inkludert meg selv, vil jeg bare si at jeg er så flau at det ikke kan beskrives med ord. Agnetha.

En gjenganger i dagboken er at jeg er forelsket/betatt av flere gutter samtidig... det virker noe snålt nå må jeg ærlig innrømme.

Så der..
da har jeg utlevert meg litt idag og!

5 comments:

marianne said...

Peaches... og ditte skal ej reise på tur med. Weee...


:P

Agnetha said...

nei, det ska du ikke, for hu der som skriver, kjenner ikke jeg lengre...:) vi brøt opp og vokste fra hverandre.. ;)

Agnetha said...

P.S: TEPPESALG!!!!

marianne said...

HAHAHAHAHAAAAA!!!! :D Det hadde ej nesten glømt:D

teppesaaaaaaaaalg! Uff, uff...

Anonymous said...

Pappa bare lager kvalm...HA HA HA HA HA HA HA HAHAHAHAHAHA!!!...knis fnis..jeg døør..Du var serriøst ALLTD blakk på den tia..ha hah..HUFF jeg NEKTER å lese i min..vi var HÅPLØSE på den tia..Hang i Horten og festa til vi stupte. Var det Per Morten som skrøt??Je e no trønder sjø!