July 11, 2006

SOMMER HELE ÅÅREEE (takk Gaute..takk skarru ha)

Siden sist har jeg vært på Sunnmøre hos Marianne. Bodd i Sjøbuda der oppe og sovet i verdens enkleste og definitivt beste seng. Sov som en stein. Det var deilig det! Godt å gjenforenes med jentene og konstatere at alt er som før. Vi krangler om hvem som egentlig skulle ha pølser, og hvem som egentlig skulle ha grillspyd...men alt i alt koser vi oss jo. Bader i stiv kuling og regn for eksempel. Jeg holder fortsatt på kommentaren "hvis dere spør en gang til blir jeg ikke med".
Brrr.



Er så lekker atte!

Jeg kjenner linselusa på gangen for å si det sånn.

Brum brum sier Thomas firma"bil".

ÅSSÅ SÅ MORRO!!! HÆ!?!

Jeg sier som Gaute Ormåsen: "Sommærn æ bæst, sommær hele åree!"

(ps. SLUTT å spille den sangen P4)

Her ser vi på perleradene, og overser skriften på t-skjorta til Thomas.

Fortsatt god sommer folkens!

No comments: