June 25, 2009



TIKK TAKK TIKK TAKK...tikk takk tikk takk.....

Fra småkult kjærstepar til brudepar,

om ca...... 1 uke.....

Da blir vi Nakkenfamilien, herr og fru, mann og kone, ektepar, honeymooners, mr. and mrs. - the nakkens...jeg nevner i fleng. Får vel øve litt på signaturen min jeg da?

(til deg som tenker, jada, du skal gifte deg, vi vet det...det er faktisk ganske sjukt for meg å tenke på, spesielt de gangene jeg FAKTISK forstår det...)

Ellers så går jeg rundt og er klammere enn klammest i hovedstaden - men vi klager ikke - NEI, vi klager ikke, for det er jo sommer! (det er bare så sykt varmt) Alle foreldrene på avdelingen min har gått sammen om en gave til oss, jeg ble så rørt! Det er 24 par foreldre, liksom..

Takk takk for et fantastisk utdrikningslag! Jeg lever fortsatt på latter og tårer fra den dagen!

No comments: