July 28, 2009

K A O S (og kos)

Dagen i går og i dag har stort sett vært fylt med pakking, vasking, rot, skrot og kaos. I tillegg et ekstremt antall anrop fra interessenter til våre "GIS BORT - MØBLER" på finn.no. Vi var opptatt i en begravelse i går, og da vi kom ut fra den var det vel 60 ubesvarte anrop eller noe sånt. Folk gikk bananas for en tv, sofa, pult, skap og stereoanlegg (som er vel 10 år gammelt). OG DA MENER JEG - B A N A N A S. Budrunde ble satt i gang av de enkelte som ringte, uten at vi hadde sagt et pip om budgivning. Hyggelig er det i alle fall å se at gamle ting fortsatt blir satt pris på, og at vi slipper å kaste det fordi vi ikke har plass til det selv. Godt med gjenbruk. Apropos gjenbruk så får jeg helt mageknip av de søplesekkene vi har fylt med alskens skrot, blandet sammen til en mørje av kleshenger, sylteagurker, tom shampoo, papir + + Liker det ikke. I Tønsberg sorterer de nå ALT omtrent, og det føles myye bedre.

Jeg har en ny favorittsyssel (i tillegg til å slurpe litt rødvin på kvelden) : lytte til RMT, Radio MidtTelemark.. oh my God. Det er kjempemorsomt med bygdegærninger og den ene programlederen er en real komiker av de stoore. Ellers har jeg lært meg et nytt ord (men ikke betydningen av det..trengs nok ikke heller, man har da fantasi) DRITTPRUPP.

Her er et fiiint bilde fra utdrikningslaget mitt:


Her sitter jeg i endene av min lille sti i stua med rødvin (i et plastglass med en katt på) , pc'en er det eneste jeg kan more meg med igjen i leiligheten (gleder meg greit til 42" i den nye leiligheten!) nå som alt er gitt bort. Jeg er omringet av banankasser og tupperware - og er KLAR for et nytt rede! (er klaaar!)


Jeg sier som mitt nye idol i RMT:



Ja, harre!

2 comments:

Anonymous said...

Du vet at Radio Hjallarhornet også er knall!? Den har vi på Angre. Der er det bingo hver fredag!juuhuuuu

Agnetha said...

Er dette A.K eller H.C? HAHAHA!!!!