July 2, 2009

Sitter her på berget og ser ut over havet...

...en soslkinnsdag i ferien min.
I sommer skal jeg giftes, dra til hellas og bade,
ja, denne ferien tror jeg blir fin.
Jeg har hatt et par bryllupskriser de to siste dagene.
Først prøvde jeg underskjørtet og endte med å se ut som en overdimensjonert bløtkake,
og i dag når jeg stod opp var alle bordkortene gått ad dundas.
HJELP.
Alt er igjen i vater og ting er på plass sånn nogenlunde.
Ellers var jeg i en butikk i dag og fikk oppleve ordentlig service, da jeg sa jeg skulle gifte meg og det var full krise med bordkortene var dama så utrolig behjelpelig.
Hun åpnet en pakke med roseblader for min skyld og prøvde diverse for å få det til å bli bra.
Jeg blir glad av sånt...
Ellers så må jeg si jeg gleder meg stort til å se SÅ mange venner, familie og kjente på samme fest på lørdag. Det blir rett og slett kjempekoselig!!
I natt drømte jeg sammenhengende fra jeg sovnet til jeg våknet om slør og kaker og masse annet rart. Jeg er hjernevasket. Gleder meg veldig til lørdag, når innspurten er over og dagen skal nytes!!
Kan ikke tenke meg at vi orker mer stettglass og småpynt, blomster og logistikk på en stund etter at helgen er over. Men for all del, jeg har planer om å gifte meg EN gang...så det må nytes i fulle drag.
Fnis-fnis fra fjortisen som ser rosa roser om dagen...

No comments: