November 19, 2010

Sånn går nu dagan




Her er vi som venter!
















Nå blir dette snart omgjort til en dagbok. Jeg har vel ikke så mye å berette, men jeg har tid. Et hav av tid. Det blir det snart en slutt på.. snart kommer jeg til å føle at døgnet har krympa, mens behovet for tid har blitt desto større. Ironisk det der..


Jeg sitter midt i en haug med barneklær fra 0-3 år som vi har arvet av kusina mi. Det føltes som en liten julaften da jeg begynte å se igjennom alt sammen. Jeg har blitt vant til å se på bittesmå bodyer og bittesmå sokker, men at dette etterhvert skal bli en jente i bukse og genser størrelse 3 år..det har jeg ikke blitt vant til. Det er en forunderlig tanke.. En hyggelig, morsom tanke! Det var noe 17.mai- klær oppi posen også, og det var ikke vanskelig å forestille seg det å ha barn på 17. mai. GØY! Mye gøyere enn uten barn :)

Ellers henger jeg akkurat nå med mine nye venner i God Morgen Norge. Wenche, Finn (som er helt herlig!) og alle de andre. I dag har jeg lært både om sjalusi og om hvitløk.

I dag er det 19. november. Terminen er passert og jeg venter spent på at ting skal skje. Snart skjer det uansett - hu hei!

2 comments:

Sigrid Marie said...

Mitt tips er at du må vente på fullmånen ;)

Men lykke til!
Kjenner jeg blir helt glad inni meg på dine vegne!

Agnetha said...

:) blir spennende å se - fullmånen er på vei!