February 17, 2011

Tida flyyr!


Livet som småbarnsmamma har til nå vært riiimelig travelt, men nå begynner vi alle tre og få dreisen på ting. Litt mer rutiner og ikke helt flytende hverdag er herlig nå!
Vi kjøpte oss leilighet denne uka.. helt sprøtt og veldig deilig!!
I mai skal vi flytte inn i en 3-roms med balkong og peis. Idun skal få sitt eget rom og greier.
Tanker om farger, tapet, maling og møbler (og penger...)svirrer i hodet mitt ved enhver anledning, som for eksempel når jeg egentlig burde sovet litt.

I natt lå Idun en time og skravla og hadde det artig, mens jeg prøvde å sove.
Så nå som hun sover skal vel egentlig jeg legge meg..

Men, neida.. kaffe, pc og stillhet føles like bra som en hvil. Enn så lenge :)

Ps. Idun er 12 uker nå!


2 comments:

marianne said...

Ååå! Kor kjekt!:) Då skal vi tenke, glede oss til og bekymre oss over akkurat dei same tinga framover! Huset vårt va i boks onsdag, og den 1.mars fe vi ta over og begynt å rive:) Hoho, kor voksne vi he vorte!:) Og Idun e framleis det nydeligaste so fins:) Om en måned fe ej endelig sjå dokke, og det skal verte STAS! Vi MÅ ringast snart:)

Store klem frå mej

Thea Lund Read said...

Hei Agnetha!
Så søt Idun er! Gratulerer så mye. :) Vi fikk en liten gutt (Andreas) 7.desember, og jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver om flytende hverdag og nyte stillhet når man egentlig burde sove litt... :) Men selv om man hele tiden ligger på etterskudd med søvn, så er det jo det beste som fins, ikke sant!!
Håper alt er bra med dere, og at flyttinga går uten de store uforutsette problemer.

Hilsen Thea.