September 2, 2005

De tisser i Kina

...når vi var små, gjorde de i alle fall det..

..såå my' hadde jæ, såå mye ga jæ bort, så mye fikk jæ'jenn. Dessuten veit du hva Stine? Idag tisser de hvertfall i Kina..så det så. Forde det regner vel! Og hvis de bæsjer i Kina så...


Da jeg våknet så pissregnet det i allefall. Jeg lå i sengen og ventet på at en deppa og ugrei, men dog så kjent stemning skulle bre seg i kroppen. Slik den har gjort i tre år i Bergen. Men, nei...i steden så bredte det seg en koselig følelse i meg; "ingen kan si noe på at jeg bare sitter inne ikveld", "nå kan jeg bli våt, for så å gå inn og bli varm", "nå blir alt på tv så mye koooseligere"...

Jeg vet hva du tenker. Hun er gal. Men, nei, jeg har ikke engang feber. Jeg bare vet én avgjørende detalj med dette regnværet. I morgen er det antakeligvis sol. Og for deg som er sjef for bergensværet - det er HELT sant :) you should try it sometime!!

forresten, siden det er helg, og litt grått vær, slenger jeg med noen godbiter av noen fotografier!! I dag er det 12 dager til det er 5 måneder til avreise!!

Pacific ocean - OH YEAH!! Tenk at jeg skal..!!
Los Angeles - Even MORE! Tenk at JEG!! og Marianne, da..skal!


Takk for oppmerksomheten - og ha en deilig, slapp, party og kosehelg!

1 comment: