September 21, 2005

Stille fryd



Nå er sommeren over for i år, og vel så det. Tønsberg fylles av mennesker med skjerf og jakke, og en stillhet som jeg for øyeblikket nyter. Om en stund vil jeg nok bli lei, men det er utrolig herlig å vandre rundt i en by som nesten er magisk. Det er som et vakuum. Byen er så veldig full av mennesker og lyd om sommeren at overgangen til høsten skjer helt plutselig. Det er utrolig fint vær her og september har hatt mange klare fine dager. Jeg har ikke brukt tykk jakke en eneste gang enda. Nå er det ikke lenge til bladene begynner å skifte farge, og jeg gleder meg! I dag har jeg vært ute en tur og sett knallrød Eføy, nydelig. Solen gikk ned mens jeg satt og ventet..utrolig pent.

Biblioteket vårt er egentlig innmari fint...og det er havnen også, selv når bladene blir gule.

3 comments:

marianne said...

Hey! Du fekk til det med overskriftene jo! No va det veldig ryddig og fint her inne:) Fryd, fryd!

Agnetha said...

Ja, ikke sant?? Det syns jeg også! :) brukte litt tid på det, men..hehe, tid har jeg nok av!

marianne said...

Å-FY-FA-RAO...
Vi skal ut og reise vi...