September 11, 2005

Syvogførti



Jajjaja.. (sitat Thomas-André).

Søndagen er her allerede, og jeg har hatt en knallhelg i Oslo! På fredag da jeg kom var det bare rett på vorspiel og så ut i Tigerstaden, morsomt for den som liker fuktige kvelder og høy musikk... og det gjør jeg jo! Spesielt i en by med så mange ukjente mennesker, man blir liksom litt frimodig og likegyldig da. Ingen som kommer til å se rart på deg på mandag hvis du sang litt høyt eller gikk ut fra doen på utestedet med dopapir på hælen. Frihet, min venn! Frihet.

Hver gang jeg tilbringer en helg i Oslo, føler jeg at jeg har vært på en liten ferie. Føler meg priviligert! Sånn det foreløpig ser ut er det bare 5 dager til neste ferie..hihi.

Jeg tar meg selv i og glede meg til jul! Det er så koselig med jul. Det er koselig med høst også, klar luft og roser i kinna.

I morgen skal jeg på intervju/samtale som nevnt. Spent på utfallet der, og krysser alle fingrene min i et stort kryss for at jeg skal slippe å jobbe til helgen. Da samles jo alt godtfolk i Oslo; Turid, Anette, Anette, Hilde, Rikke, Randi og fler fra skolen i Bergen + selvfølgelig andre vennene i Oslo, og Hanne Cecilie som feirer bursdagen sin til helga.

Ellers har jeg ingen planer denne uka, jeg fikk et løst tilbud om jobb hos pappa denne uka, som jeg tror jeg skal benytte meg av. Er vel nødt vel. Er vel ikke store sparekontoen jeg har vel. Sliter vel litt vel. Ja. Men det skal gå.

Så denne uka setter jeg kjempepris på en telefon, en mail, en melding. Alt av interesse!Nå må jeg kaste inn håndkleet og gjøre meg klar til søndagskaffe, anledning pappa 47 år.

P.S. I morgen er det visst valg. Jeg har enda ikke bestemt meg 100%.

No comments: