September 12, 2005

Valg- extravaganca




Det var vel bare et tidsspørsmål før jeg tok opp den store thrilleren på i bloggen min. The choice. Eller som det populært blir kalt på norsk - VALGET. The choice hadde sikkert blitt en bra thriller. Hører for meg traileren på kino (med mørk amerikansk og mandig stemme):

"This is the movie you can't miss. This is the movie of the year. Get out of the couch and make your choice. Or stay in the couch and watch this movie. It's a tuff choice, and the actors starring in this are not friendly, not to each other or you...if you stay in couch. Get ready for roses, get ready for sukcing up and last but not least. Get ready to make your choice- from the bottom of your couch"

Yes. Her i huset er det både valgvake, og valgkake idag. Bløtkake fra i går, troppen i Bullsgate har gått samlet til byens bibliotek og avgitt sin stemme. Det er ikke til å stikke under en stol at jeg blir mektig skuffet hvis ikke dette valget medfører noen forandring... Nå som jeg er så engasjert i hele greia.

Mamma og jeg skal slækken og se top model.
God valgvake til resten av dere.

P.S Jeg fikk jobben idag. Great!

1 comment:

marianne said...

Valgvakekake. Kaffør he ingen komt på det før?? Sov godt, mi darlin'. I'm gøin to bed.