October 9, 2005

Ukeslutt


Nå er jeg ganske sliten. Mandag til søndag med jobb hver dag + en dag med dobbel vakt. Sånn er nå livet til en sparegris... Det beste med å spare er å faktisk kunne SE at det er for noe bra. Etter en lang telefonkonferanse med Marianne har vi fått sendt bestilling på hotell i Rio De Janeiro og Los Angeles. I Los Angeles skal vi bo en natt på et hotell som ligger PÅ walk of fame. Det er helt sinnsykt. Helt sinnsykt. Som Jorun ville sagt.

Når det gjelder prosjekt "bo hjemme", så går det greit. Nå er jeg så heldig å ha Oslo ikke så altfor langt unna, det hjelper fælt. De gangene jeg savner vennene mine aller mest er faktisk de helgene jeg jobber, og ikke fordi jeg da naturligvis er hjemme, men fordi jeg trenger å være sosial utenom helgejobben min. Kan bli litt småsprø ellers. En ting er i alle fall sikkert, jeg kunne ikke bodd aleine. Godt å ha mamma og pappa da vettu. Skal innrømme det :)

Jeg blei bedt på kino av dem i skrivende stund. Ja. Kan vel det jeg.

Dagens visdomsord har jeg funnet ut gjennom jobben. Uansett om de er sure, sinte, triste, gærne, vrange: Mennesker er bare mennesker. Det er det som gjør at jeg ikke klikker i jobben. For jeg hadde kanskje vært like sur og gærn sjøl!

Bildet er satt inn som en liten godbit for blikket denne søndag kvelden - somt'n for the eyes...Snakker om noe å hvile øya på.. sjekk ut hotellet Marianne og jeg skal bo ei natt på i L.A. Denne flotte hallen leder rett ut på Walk of Fame! Bildet er tatt fra hotellbookings-nettstedet www.hotels.com

2 comments:

marianne said...

Jo? Mi? Aaaii... caramba:)Ej e helt seriøs når det gjelde den cocktailkjolen altså. Vurdera seriøst to leave everything else behind...;) Let's dance the night away! Apropos dancing. Såg at TVNorge skal ha sitt eige "So you think you can dance!?" So gjer du det? Do you think you can dance?? Ha? Do ya, do ya? Ha? Ha? Meld dej på! Dei kjeme snart til en by nær dej sa dei! :) Koz azzå!

Agnetha said...

Jeg er glad i å danse, men jeg er ikke tjukk i hue ;) Veit bedre enn å drite meg ut på tv i beste sendetid..! Jeg kjøper meg en coctailkjole i Brasil, jeg..så that leaves me with a pair of underpants in my bag. Holy Macarony!