November 29, 2005

Tragedie

Hendelsen som det er skrevet så mye om i de store og små avisene landet over de siste to ukene har skapt diskusjoner i mange norske hjem, også i vårt. Tenk at en mann fra nabolaget har gått hen og slått ihjel sin egen kone, angivelig fordi hun ville skilles. Slått henne i hodet med en stump gjenstand. At han har angrepet henne og drept henne... hørt henne skrike og til slutt gravd ned liket av henne. Jeg blir kvalm. Kjenner at jeg blir fysisk kvalm. Det er så vanvittig stygt. Det er mange tragiske sjebner der ute, men det er rart hvordan det blir virkelig når det skjer i nærmiljøet. Nåd du blir advart mot å gå tur av politiet, fordi de ikke har funnet henne enda. Tenkte på at faktisk så kan JEG være den som finner denne kvinnen.

Hadde jeg visst at denne bloggen ble lest av flere, hadde jeg ikke skrevet noe om dette. Saken har desverre fått altfor stor mediedekning. Tenk på familien..tenk på omgangskretsen til familien. Den lille familien som nå ble delt pga et feiltrinn, som siktede må angre på. Jeg kan ikke skjønne annet. Nei, dette er en stygg sak. Jeg sender alle gode tanker jeg har til de pårørende. Mange ganger daglig...

No comments: