February 9, 2006

JEG elsker internett


Jeg har tenkt på dag ut og dag inn hva jeg skal blogge om neste gang. Da jeg ramlet inn på denne internettsiden jeg skal fortelle om, kunne jeg ikke la være å skrive noe om det. SNAKK om good shit ass, lism. (trykk på overskriften for link)

Der satt jeg hjemme aleine, og kjedet meg aldri så lite. Plutselig fikk jeg det for meg at NÅ skulle jeg prøve meg på koreografien til et par danser jeg ikke har dansa på noen år. Jeg vrengte opp en danselåt og satte i gang, det var ikke så altfor mye jeg huska - og dansing er gøyest med koreografi. Jeg skrev følgende ord bak den forventningsfulle blinkende tekstmarkøren på google.no "learn to dance" og ventet spent på hva som skulle dukke opp. Så kom altså denne siden opp blant de øverste treffene "Bustamove". Her kan du lære deg grunntrinn og videregående i salsa, hip hop, party dancing (faktisk litt stilig) for ikke å snakke om selveste brudevalsen ved å se på en figur og spille trinn for trinn av koreografien. SNAKKER om folkens! På innlæringen av noen hiphop-kombinasjoner er det til og med en som prater "right hand, cross". Jeg er imponert! HVA kan man ikke finne på internett? Danseskole? Dørstokkmila?

Sett deg heller ned ved pc'n og søk opp noen streite mooves og litt kul musikk så er kvelden redda. Hva med å lære seg litt frekk salsa i tide til 14 februar?
Jeg smiler ass.

1 comment:

Anonymous said...

Godt å ha noe å finne på når man har tid til overs.... Innen vi er hjemme på søndag formiddag har du vel lært alle dansene på denne siden?