May 21, 2006

Mitt Tønsberg


En lang sykkeltur i nydelig vårvær resulterte i noen flotte bilder av hjemstedet mitt. Jeg tok ikke bilder av slottsfjellstårnet og 7 eleven, men noen av de andre flotte stedene i kort avstand til byen. Bare se hvor nydelig det er! Det går ikke an å ta bilde av lukt, derfor så beskriver jeg lukten for dere i steden. Ja, jeg veit jeg er grei. Gjør deg klar for en urnorsk wundershön opplevelse og prøv å bringe fram lukta mens du ser. Blir nesten som å være der.

Her lukta det friskt og grønt. Tønsberg turistbåthavn.


Her lukta det skikkelig grill. Tennvæske og koteletter. Nordbyen.


Tønsberg båthavn. Lukta nesten ikke no.


Grillmat. Nordbyen. Sommerlukt og sol.

Her var det en liflig lukt av..ekke no poeng i å pakke det inn: møkk.


Grillmat. Fyret i Nordbyen.


Løvetann og kumøkk.



No comments: