March 27, 2008

Vel.......

Det er en tanke som har slått meg...

Når noen har bæsja på do på cafe, sånn at det kjennes lissom...og du er nestemann i køen. Ikke nok med at det ikke akkurat er så innmari digg å kjenne andres do-lukt, men man må søren meg kjappe seg for å ikke heller blir forbundet med denne drittlukta. For hvis det kommer noen etterpå, så vil de tro det er deg, og hvis det er en kafe, så er det pinlig at folk tror sånt....


Men igjen, hvis man har vært på do, og noen andre kommer etterpå, kan det være en trøst at ingen andre enn den som kom rett etter deg, vet hvem det var.

HELT klar over at dette er noget spesielt å tenke på..

2 comments:

Anonymous said...

Stemme det!:)

Anonymous said...

:-@ det er mange saker å tenke på.
Mitt stalltips er at alle lar være å gjøre sitt fornødne på kafè. KUN i nødstilfeller!
Men, til Marianne må jeg si at når man er på en sånn reise som dere..... ja, du skjønner hva jeg mener.