June 8, 2009

Å jøss a gitt som tida flyr nå om dan!

Er miljøskada. Vært i Tønsberg i helga og bestilt brudebukett, og jeg skal love deg at den blir fin....som en drøm blir den..! Jeg gleder meg til bryllup nå, det nærmer seg med stormskritt. Jeg merker at jeg ligger et par måneder bak skjema oppi hodet... tanken om bryllpet er fortsatt - tja, det er vel noen måneder til? Det er vel sånn det er når man har planlagt noe i over ett år. Da føles det hele tiden lenge til. Sannheten er at det ikke er lenge til i det hele tatt. Det er faktisk tre helger uten bryllup før det er BRYLLUP!!!!
Jeg satt med siste finishing touches sent i går kveld. Det er mange småting som skal i orden..
Men en ting kan jeg fortelle dere- det er ikke sånn som mange sier at man skal huske å spise og ikke bare spise epler i 3 uker..IKKE noe problem folkens. SÅ ille er det ikke. På noen har det vel denne virkningen - men da tipper det vel over på Bridezilla!??
Jeg har OVERHODET ikke vært en bridezilla.
Mer som en slumrian, som har lent seg tilbake og tenkt at hvis det ikke blir som det skal, så blir det da allikevel bryllup og tabber kan vi jo bare le av??
Det blir goe historier av sånt.
-så har jeg begynt å tenke.... HVA om dagen kommer og jeg ikke syns det er morsomt med eføy på bordet og harryrosepynt?
Jeg tar det med ro.
En gang kan vi le av alle eventuelle tabber, og fint blir det uansett.
HAHA.
Hygg hygg.
Så, folkens...ha en god vår og tenk at fyttikatta nå er det sommern igjen!
fyttikatta

No comments: