April 25, 2010

brudekjole og pannekaker


Jeg har hatt brudekjolen ute til salg på finn en stund nå og noen har vist interesse. Kanskje jeg får soldgt den i dag.. Den tar ganske stor plass i vår lille leilighet, og den har gjort jobben for meg:) Jeg har mange mange fine minner fra dagen som ikke ligger i kjolen, men i hjertet. Jeg er ikke spesielt glad i pannekaker til middag, men innimellom får jeg for meg at DET skal vi ha i dag. Det er barndomsminner:) pappa hadde alltid en del havregryn i pannekakene, så da blei vi mette og gode. Så nå skal jeg kose meg med pannekaker med blåbærsyltetøy og vente på en eventuell telefon fra damen som prøvde kjolen tidligere i dag. En ny arbeidsuke står for døra, men hva gjør vel det når det er så fint ute??

2 comments:

Agnetha said...

Fikk ikke solgt kjolen gitt...:(

Gunnhild said...

heisann hoppsann du :)

..er innom her sånn med ujevne mellomrom, og du ser at du både er i jobb, godt gift og gode greier siden sist jeg så deg.. toppers!

..det jeg EGENTLIG ville si, er at det toppbildet ditt på bloggen er bare herlig herlig :)
ja, det var det jeg ville si !

----gunnhild